Serveis per a Consells d’Administració i Comitès de Direcció
Els serveis per als Consells d’Administració (Board services) permeten millorar l’eficàcia dels Consells d’Administració mitjançant la introducció de millores en el seu funcionament que s’orienten a l’aportació de valor dins d’un marc de bon govern corporatiu. Aquests serveis es basen en l’experiència acumulada en l’assistència a Consells, en el coneixement sectorial i en l’expertise funcional.
Millores en l’agenda anual, amb èmfasi en l’enfocament estratègic, en els ajustos de la composició i estructura dels Consells, i en la millora de la dinàmica de les reunions… Tots aquests són exemples de mesures que promouen la creació de valor i l’eficàcia dels Consells.
En aquest àmbit de serveis, AMSEL aconsella també la direcció (Comitès de Direcció i direcció general) de les companyies en la presa de decisions i en l’ús d’eines de gestió.
Les bones pràctiques als Consells d’Administració d’àmplia tradició anglosaxona han arribat al nostre ordenament per quedar-s’hi després de la darrera reforma de la Llei de societats de capital. Tanmateix, Xavier Subirats ja les aplicava al nostre país des de feia força temps.
Serveis a Consells d’Administració
1.
Assistència a Consells d’Administració
2.
Elaboració d’una agenda fixa anual per al Consell d’Administració (12-Month Agenda)
3.
Elaboració de memòries i plans d’acció del Consell d’Administració
4.
Disseny de la composició del Consell d’Administració
5.
Itineraris de formació per als consellers
6.
Coordinació Consell d’Administració-finances-auditoria
7.
Coordinació Consell d’Administració-tributació
8.
Coordinació Consell d’Administració-compliance-gestió de riscos (Risk Management)
9.
Retirades d’estratègia
10.
Millora dinàmica dels Consells d’Administració: Consells efectius
Consell d’Administració
1.
Seguiment de l’evolució dels indicadors
2.
Seguiment de l’evolució dels estats financers
3.
Seguiment de l’evolució de la tresoreria i l’endeutament
4.
Acompanyament a la direcció (copilot)
5.
Coordinació del Consell d’Administració en transaccions (M&A)
6.
Itineraris de formació per a directius clau
7.
Seguiment de l’evolució sectorial mitjançant benchmarking
8.
Suport per a negocis internacionals
SOL·LICITI
INFORMACIÓ
Si desitja rebre informació completi els camps que consten a continuació
C/ Santa Marta 7-9, E-08302 Mataró Barcelona.
T.34 93 755 47 20 info@amsel.es